1) “ZZP pakket”, u besteedt alles uit:

Administratiekantoor Devos heeft voor ZZP-ers een compleet en aantrekkelijk pakket samengesteld, het “ZZP pakket”. In dit pakket zitten alle werkzaamheden die onder de wettelijke administratieve verplichtingen vallen en die nodig zijn, u inzicht te geven in uw cijfers. Daarnaast zijn er aanvullende diensten, gericht op uw contact met De Belastingdienst.

Het pakket gaat er vanuit, dat u zelf enkel factureert en betalingen verricht. Administratiekantoor Devos verzorgt uw verdere volledige administratie en belastingaangiftes. Het “ZZP pakket” kent 3 vormen, die volledig zijn afgestemd op de omvang van uw bedrijf en de frequentie waarmee u uw administratie wilt bijwerken en uw BTW aangifte moet indienen. Ik help u graag bij de keuze van het pakket die het beste past bij u en uw bedrijf.

De volgende diensten zijn in het “ZZP pakket” begrepen:

ZZP pakket 1: éénmaal per jaar bijwerken van uw administratie, voor € 65 per maand

ZZP pakket 2: per kwartaal bijwerken van uw administratie, voor € 85 per maand

ZZP pakket 3: per maand bijwerken van uw administratie, voor € 100 per maand

Vermelde prijzen zijn exclusief btw. Betaling door middel van maandelijkse automatische incasso.

2) “ZZP pakket”, u verricht zelf een deel van uw administratie:

Wilt u bepaalde werkzaamheden liever zelf doen? In overleg stellen wij vast welke werkzaamheden u uit het “ZZP pakket” zelf wilt doen en welke u aan mij wilt uitbesteden. Het tarief dat u betaalt voor het deel van het “ZZP pakket” dat u aan mij uitbesteedt, wordt afgestemd op uw specifieke keuzes.

Ik help u graag bij het vaststellen van de oplossing, die het beste past bij u en uw bedrijf.

Vrijblijvend gesprek

Voor een vrijblijvend gesprek kunt u met mij contact opnemen. U kunt mij bellen op de telefoonnummers die staan vermeld in de linkerbalk van deze site. Ook kunt u mij eenvoudig via het contactformulier van deze site vragen contact met u op te nemen. Net wat uw voorkeur heeft.

In dit vrijblijvende gesprek vertel ik u graag hoe mijn werkwijze is en hoe wij onderling de benodigde gegevens en informatie kunnen uitwisselen. Vervolgens help ik u graag bij het vaststellen van de oplossing, die het beste past bij u en uw bedrijf en kan ik u exact aangeven welke tarieven u voor deze oplossing betaalt. Zo creëer ik voor u duidelijkheid, vanaf het begin van onze samenwerking.

Bijzondere werkzaamheden

Voor complexe werkzaamheden op juridisch of fiscaal gebied maken wij gebruik van ons netwerk van adviseurs. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de planning van juridische- en fiscale structuren, tax planning, tot en met het voeren van procedures voor de belastingrechter. Indien door u gewenst, brengen wij u in contact met een specialist op genoemde gebieden. Wij kunnen u hierbij begeleiden, gebruikmakend van de kennis die wij hebben vanuit uw administratie en onze samenwerking. Ook hierbij kunt u op mij rekenen.

Administratiekantoor Devos: ik help u graag VERDER.

Inge Devos

terug naar boven